Måndag igen.

Måndag åter igen. Jobbar idag men bara 15-20. Väldigt kort pass med dom kan vara bra ibland men inte hela tiden. Menmen..

I helgen blev det iaf bowling med Linus, Lotta & Andreas och jag vann så klart! ;p
Jag gjorde två trike dom första gångerna jag spelade. Blev faktiskt lite chockad. haha
Men andra omgången dog det ut och jag blev tvåa. Men det var skoj och måste göras fler gånger.

Skönt att få komma ut och göra nåt iaf fast det bara är för nån timma eller så.

Annars i helgen har det inte blivit mycket gjort, blev iaf städat då jag var väldigt uttråkad och hade mycket energi. :) Men nu har det rasat ihop igen, fattar inte. Bara efter nån dag är det lika stökigt igen. Gaah!

Men nu ska jag kika en serie innan jag ska och jobba.

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0