Hemma igen.

Nu har jag äntligen fått sova ut. Gudars vad skönt!

Var ju som i Kiruna i helgen, och där fick jag inte mycket sömn då jag gick och la mig sent och blev väckt väldigt tidigt av att ungarna sprang omkring och skrek, men det värsta var ändå när kissen skulle in i mitt rum och började krafsa.
Visst krafs gör inte så mycket men när dörren glappar lite och varje krafs blev en bank på dörren.
Då är det väldigt svårt att sova. Men jag överlevde. ;p

Annars blev det som sagt inte mycket jag gjorde, var mest bara hemma och iväg och handlade lite.
Tänkte att jag skulle komma ut och göra nått iaf men att festa var tydligen viktigare än mig. Menmen..
-

Börjar jobba idag först klockan tre så har några timmar på mig att ta det lugnt. Och sen är jag ledigt imån igen. Hmmm..Hade egentligen kunnat fixa bort dagens pass och varit kvar i kiruna tills imån. Men det får bli en annan gång.

Nu blir det att slötitta på tv:n innan jag fixar till mig lite.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0