Natt.

När det börjar närma sig kvällen och sen blir natt då blir jag pigg. Förstår inte men jag är väl en nattmänniska. Borde nångång prova på att jobba natt. Kanske hade varit nått bara att willys inte har nattöppet. Hmm...

Annars är jag ledig och ledig väldigt länge, från fredag till torsdag då jag jobbar ändå till onsdag eller eventullt fredagen nästa vecka. Så en liten mini semester har jag haft så här två veckor innan semester. Kan inte fatta att det bara är mindre än två veckor kvar tills semestern börjar, gudars vad skönt det ska bli. Hoppas bara det blir en resa utomlands och att jag kommer tillbaka levande. En liten små rädsla jag har att planet kommer störta. Gaah!

-
I lördags var det ju personalfest och vi började lite i personalrummet tills alla hade samlats sen åkte vi båt till Klubbviken. Där det bjöds på mat och dricka. Riktigt trevligt...till en början för sen började jag lessna.
Tänk själva, du är den enda som är nykter och alla andra dricker och har det skoj och jag pallar inte riktigt att vara runt dom som dricker om jag inte dricker själv. Menmen...nästa gång då ska jag vara med och dricka och försöka skita i smärtorna som uppkommer av alkohol. Får ta etu med dom dagen efter istället. ;p

Men kom iaf tillbaks till stan vid tolv tiden då vissa for till krogen och andra hem.
Och sen har det blivit en hel del hemma nu när jag är ledig, men det är ändå skönt att bara vara hemma och ta det lugnt tills vissa stunder då jag håller på att dö av tristess! haha

Bilder från personalfesten.

Klubbviken.
  

På ingång.


Några av alla.
 

På båten.
 

Jag & Ia.
 


Jahapp. Göra nu då. Ska väl kanske försöka sova då, det är ju ändå en dag imån och sen måste jag upp rätt tidigt och jobba, hur fan ska det gå egentligen.

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0