Måndag. 100111.

Idag vaknade jag av att brevbäraren plingade på dörren en hel del. Han hade ett paket till mig. (:
Inte det roligaste sättet att vakna på men alltid roligt men paket.

Sen suttit vid datan en hel del idag och vid halv 3 for jag och jobbade.
Dagen gick fort då jag bara jobbade 5 timmar och även då vi hade möte i nästan en timma..

Men annars har det inte hänt mycket alls idag, kollat lite tv och nördat mig på facebook. Men jag leder iaf i fiskarna. Känn på den du, Andreas! ;p
-

Nyåret blev oxå lyckat. Blev riktigt roligt. Var inte många här hemma men man behöver inte alltid vara så många för att det ska bli roligt. Det är vilka man umgås med. ;p
Men iaf så blev det först middag med en massa drickande. Sen fortsatte det med Singstar tills vi drog en sväng till Lisa som bor just här bredvid.
Och vid 12 slaget gick vi ut och kollade på raketerna och öppnade champagnen som smakade skit men den försvann ändå. Alltså jag drack inte upp den, den bara försvann. ;p Nån annan tog väl den, men whatever.
 
Sen ville inte mitt sällskap vara där nå mera så vi gick tillbaka hit igen och fortsatte festandet tills vi stupade.

Men upp kom jag nästa dag då vi hade inventering på jobbet kl 13.00 men det funkade. Var lite segt men det gick fort och vi var tom klara en timma tidigare än tänkt.
Jaa, det var mitt nyår. Riktigt roligt, hade då jag iaf. (:
-

Nu ska jag hoppa in i duschen sen nörda lite innan sängen.
Ska försöka gå upp tidigt imån så jag hinner göra nått innan jobbet. Visst börjar först 16.00 men brukar fastna vid datorn i flera timmar och vipps så är klockan mycket. ;p

Tjo!

Kommentarer
Postat av: S

men vad var det i paketet då?? :p

2010-01-31 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0