Torsdag.

Skriver mer sällan nu, det händer inte mycket intressant i mitt liv just nu.
Jobbar och dom dagarna jag är ledig så är jag för det mesta hemma och tar det lugnt, tittar på film. Ja inget speciellt helt enkelt.

Vart ledig idag och då har jag tvättat som dom flesta torsdagarna då jag inte jobbar då blir det till helgen istället. ;p Sen sett två filmer och haft allmänt tråkigt. menmen...

Jobbar nu i några dagar och sen när jag blir ledig igen blir det samma visa igen. Men efter jag jobbat mycket orkar eller ids jag inte göra nått. Men det hade vart skoj för omväxlingsskull att hitta på nått nån gång men ryggen har pajjat, haft ont i den i några veckor nu så det stoppar ju oxå från att göra nått. Måste helt enkelt ta och fara och träna upp den... Hmmmm.

Linus är just nu på bio och kollar på Flickan som lekte med elden medans jag kollar på idol. Den filmen är inget för mig att se på bio så jag väntar hellre tills den kommer ut på dvd.

Men nu börjar idol igen och jag ska fortsätta kika på den. Får även se om jag kommer följa idol denna gång. Isf blir det första gången. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0