Väntandes på bussen.

Nu sitter jag här igen. ;p kollade det på bussen igår. Det gick ju fan en buss kvart över så jag hade ju hunnit med den. Fatta irriterande. Bra att det inte är kallt ute då men det är inte så skoj att sitta här själv i 15minuter. Menmen. Jobbat iaf idag ett långt pass men det har gått rätt fort. Men inte det roligaste passet jag vart med om. En gubbe har skrikigt rejält åt mig i kassan. Han blev så förbannad när jag skulle räkna hans varor i vagnen så att det stämde. Då menade han att jag anklagade honom för att vara en tjuv. Men va fan vi måste räkna för det finns vissa som gömmer varor under dom andra. Har tom vart med om att jag hittat nått när jag räknat. Men iaf blev han förbannad och vill man inte att vi ska räkna så stoppa upp alla varor på bandet då för fan! Gaah! Känner mig bara så irriteran över det men som lotta sa, efter några ggr så till sist bryr man sig inte. Men inte så himla roligt. Ville inte sitta i kassan en stund efter det. Haha. Nog skrivet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0