Tisdag.


Det blev inte en massa filmkollande igår.
Efter jobbet åkte jag till Piteå med Anette, Love & Mio och hälsade på Rosie, Wiggo, Neo & Meja, och så var även mamma där. Så det var roligt att äntligen göra nått annat än jobba och vara hemma.
Och Meja är så liten å så söt och inte det minsta blyg. :)

Idag jobbar jag ett långt pass, 10.00 -19.00. Hojja! Känner inte för det men får hoppas att timmarna går snabbt och pengar får man ju för det iaf. ;p

Sen får vi se om det tblir nå extra jobbande för min del imån annars är jag ledig. Hade ändå vart skönt att vara ledig.

Ska nu göra det sista sen blir det att ta bussen till jobbet.
Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vette tusan vad jag vill göra sen när jag ska ut i arbetslivet. Det är sååå svårt. Men man får ta det då, jag frösker iaf klura på vad jag vill syssla med. :)



Är du i Kiruna nu?

2009-01-24 @ 09:27:40
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0