Söndag och jobba. :/

God dag.

Vaknade inte för så länge sen och ska snart fara till jobbet
Börjar som sagt klockan 12 men bussen går några minuter över 11. Hatar bussarna på helgerna.
Kommer vara där alldeles för tidigt. Vad fan ska jag göra där nästan en timma tidigare.
Är riktigt irriterad och det kommer säkert hålla i sig. Bara inte kunderna märker nått. ;p

Igår såg jag lite serier innan jag gick och la mig. Men har inte sovit bra inatt, vaknat flera gånger så känner mig inte värst pigg på att jobba hela dagen idag. Gaah!

Nu går bussen snart så måste klä på mig ytterkläderna och knalla iväg.
Hoppas ni får en roligare dag än mig.
Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ju super att du trivs så bra. :)



Tror jag läste på Sofies blogg nått som nån Sussie så jag gissade att det var du. :D

2009-01-25 @ 11:43:30
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0