Lördag.

God morgon.
Jobbar extra idag så bara att kliva upp men känner mig väldigt trött och är även förkyld och har ont i halsen.
Så det är inte det roligaste att kliva upp så här tidigt. Men är iaf klar och ska snart dra och jobba. Får skjuts idag så slipper iaf sätta mig på bussen. (:

-
Nyårsafton spenderade jag och Linus hos hans mamma och vi blev kvar där till tolvslaget då vi åkte in till stan och kikade på lite raketer sen bara hem och sova då jag skulle jobba dagen efter. Inventering, men det var faktiskt rätt skoj. Och väldigt skönt utan kunder. ;p
-
Igår åkte jag och linus och kollade på lite rea och jag köpte mig en bärbar dator. Så nu har jag äntligen en egen dator. Fatta roligt. :D

Ska nu ta och väcka älsk sen ska vi fara.
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0