Ute i kylan.

Här står jag och väntar på bussen. Det är inte så speciellt kallt men det blir det när jag måste stå här i över 20 minuter. Hojja.
Jobbade iaf till 12 idag, fick även jobba till 16 om jag ville men orkade inte. Är så himla trött.
Så ska hem och lägga mig i soffan och kolla på tv. (:
Handlade iaf lite efter jag slutade eller det måste ha blivit mycket för billigt var det då inte. ;p
Köpte lite tårt ingredienser då jag ska baka lottas tårta imån. Och sen en jävla annat massa skit.

Bussen kommer först om 8 minuter så får stå här ett tag till och frysa. :/

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-11 @ 13:07:42
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0