Torsdag.

God dag!

Sova rätt länge idag och var väldigt förvirrad när Linus skulle till jobbet vid hav sju tiden. Trodde det var lördag så frågade han vars han skulle. Haha. Då är man lite borta.

Var som sagt till coop tidigare idag. Försökte passa in tiden så jag kunde ta bussen hem.
Men när jag hade handlat klart så skulle bussen gå först om 20 minuter så ides verkligen inte vänta på den så bara att promenera hem med tunga påsar. Jag som inte skulle bära hem den där tunga kattsand påsen igen men som det kan gå.
Så armarna var nästan som spagetti när jag kom hem.

Tvättar just nu i tvättstugan och har nyss gjort klart Lottas tårta. Den blev inte som jag tänk mig men det får duga. Bara den smakar gott så. (;

Ska nu kika lite på tv sen ner förhoppningsvist sista gången till tvättstugan.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0