Tisdag.

Tisdag idag och det blev inget jobbande. Dom ringde aldrig. Skönt för min hals är värre än igår, men jag hoppas verkligen att det har blivit bra tills imån. Jobbar 7.45 - 16.00. Så ett långt och tidigt pass.
-
Gick upp när sofie ringde i morse, vi pratade några timmar sen blev det lite spelande på msn.
Så nu är klockan redan över ett. Jag som skulle kolla massa filmer idag. ;p
-

Men mitt ena paket med verktyg för tårtor kom idag. Trodde jag skulle behöva hämta ut det men det plingade på dörren och där stod brevbäraren med ett paket. Tog emot det snabbt och stände igen dörren. För jag såg inte klok ut. Tänk dig, nyvaken, oborstat hår och inte ett dugg fixad.  Jag undrar verkligen vad hade tänkte när jag öppnade dörren. haha

Menmen, paketet tog inte så lång tid att få. Tyckte det tog riktigt snabbt ändå. För man räknar ju bort helgen.

Men nu ska jag kika på en film och invänta älsken.

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lina

har du också haft gallsten?



måste komam ihåg att ta med tårtgrejjset in till stan nästa gång jag far. :)

2009-02-05 @ 12:27:04
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0