Tisdag.

Tisdag och jag hade ett kort pass idag. 7.45-12.00 så efter jag slutat gick jag på stan med Lotta.
Först blev det dagobert där jag käkade en macka till lunch. Riktigt gott. ;p

Sen runt på alla andra affärer, köpte ändå en hel del. Men inte allt jag hade velat köpa. Hatar fan dessa affärer. Kan dom inte ändra modet eller nått för det finns ju inga snygga kläder. Vill ha ett par snygga jeans med låg midja och lite utsvängt där nere. Men nejdå. Alla byxornas midja slutar typ under brösten. Hur snyggt är det då, eller bekvämt?!

Får helt enkelt vänta till det kommer in nya kläder.

-
Nu har klockan redan hunnit bli efter fyra så snart kommer älsken hem och då ska vi väl käka nått.
Jobbar även extra imån. Samma pass om idag så kan inte vara uppe länge då jag redan är trött.

Ska kolla tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0