På stan.

Slutade 12 idag så tänkte att jag kunde gå och fixa mig ett nytt leg. Så nu är det fixat iaf bara att jag måste hämta det först om typ 2 veckor. Har ju klarat mig på det gamla i ungefär 8 månader så vad gör 2 veckor. ;p men iaf så blev det en sväng på stan och nu har jag slösat en massa pengar igen. Och jag är panl. Jag har alltså slösat upp hela min lön på två veckor. Hur fan kan det ha gått till.?! Så var tvungen att ringa mamma, så fick låna lite pengar av henne så jag klarar mig tills nästa lön kommer. Hojja! Nästa månad ska jag snåla som bara den. Men nu har jag iaf lite nytt grejs. Alltid roligt. ;p på tal om annat blir det fest ikväll. Lotta fyller år idag så grattis på dig! (: sen får vi se vart det leder. En hemma kväll eller om vi drar en sväng på krogen. Om jag blir sugen på det ikväll så hade det vart skoj. För det var så himla länge sen jag var ute på krogen. Men får se helt enkelt. Nu får det inte plats att skriva nå mer så hejdå. ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va? hela lönen?? du är ju värre än mig ;p grattis lotta :)

2009-02-13 @ 15:35:31
Postat av: av mig

men det förstod du kanske ;p S

2009-02-13 @ 15:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0