Onsdag.

Idag har jag vart ledig och hade tänkt vara hemma och ta det lugnt men det blev istället att fara en sväng på stan med Anette. Jag som inte få fara till stan denna månad nå mera. Har slösat alldeles för mycket pengar men kunde faktiskt hålla mig idag. Blev lite små köp men inge farligt.
Men igår..då gick det inge bra att försöka hålla pengarna. Kom hem med massa kläder och smycken och senare under dagen med ett par nya skor igen. :D
Menmen..nya pengar kommer ju igen om några veckor. haha
-
Skrev iaf på kontraktet till nya lägenheten igår så nu blir det att vi flyttar och senare idag ska vi ta och utnyttja bofonden på denna lägenhet och tapetsera om och kanske fixa golven lite. Får se hur det blir och hur mycket vi har råd att göra. Men sen blir det att säga upp den.
Jobbigt att man har hela tre månaders uppsägningstid. Hade vart bra med två månader just nu. För kommer åka på två hyror i juli. Fan vad dyrt det kommer bli. Och bara därför måste jag verkligen försöka spara pengar nu!
-
Ska nu ta ut kladdkakan jag rörde ihop för 20 minuter sen och efter det försöka hitta på nått att göra tills älsken kommer hem..

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0