Lördag.

Veckan har gått på ultraspeed igen. Har iaf vart till praktiken som vanligt. Fick testa vara i mejeriet för nån dag sen. Det är ju samma där att plocka upp varor men då jag har vart mest i charken vet jag vart allt ligger å "trivs" bäst där. Men jobbigt ibland när det kommer kunder och frågar vart nått ligger och jag har inte den blekaste. Som då en frågade efter blod. What?! Inte visste jag att dom säljer blod. Alltså rent blod för att göra egen blodpudding. Men tydligen fanns det. Lite väl äckligt.
-
I tisdags fyllde Linus mamma år. Var dit och käkade middag och tårta. Riktigt gott. (: Grattis igen.

Sofie fyllde även hon år denna vecka. I onsdags. Hela 22 år. :)
                                        Grattis gumman. <3
-
Igår slutade jag tre, skänt att sluta lite tidigare. For iväg till storheden och handlade lite små grejs på ö&b och sen in till Expert och köpte en stoor platt tv och playstation 3.
Så kollade en film igår ikväll för att "inviga" tv:n. Men nu för tiden orkar jag inte vara vaken länge på kvällarna. Jag var helt död klockan 10. Så gick och la mig.

Fick se klart filmen idag istället. d;

Annars idag for vi bort till Elgiganten för att kolla lite filmer och även se om dom kunde se vad det är för fel på min digitalkamera då den inte funkar. Så visade upp den, han tog fram ett nytt batteri och allt funkade. Det var battareiet som var paj och jag fick ett nytt, alldeles gratis. Skita najst! :) Sen for vi en sväng in till stan. Köpte lite nya ploppar till öronen. Inte bra att ha många hål. Blir svina dyrt ju. :/
Blev oxå en film och en milkshake innan vi for till coop och handlade lite mat.
-
Linus är just nu och kollar på hockeyn och jag tänkte ta och koka palt och slå på en film.

See yaa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det något på Lördag då? Sugen ? ;P

2008-09-22 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0