På willys

Sitter här på willys, har just käkat det vanliga kyckling och ris på färdig mat. Väldigt gott men hade varit godare om dom tog bort broccolin och morötterna för det är så jobbigt att peta bort alla. ;p men annars finns det nada att göra just nu så tänkte jag skulle testa om det gick att skriva från mobilen. (: har varit i kolonial hela dagen med en nina. Helt okej bara att det blir så himlans varmt när man sliter, men jag klarar mig väl. Kom en kund till mig och frågade efter torkade blandade frukter och så visade jag vars dom var och hon bara 5 stycken tack. Det är ju inte precis så att vi är betjänter bara för att vi jobbar i affären. Men det var en gammal tant och dom flesta av dom tror ju att vi yngre ska göra allt för dom. Hoff. Det finns verkligen idioter. Det har jag då sett mer av här sen jag började. Menmen nu är rasten slut så ska börja grejsa igen. 3 och en halv timma kvar. Hoppas tiden bara flyger iväg.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Glömde ringa, hade så mycket att göra. Vad säger du om utomlands på Nyår?

2008-09-30 @ 20:42:59
URL: http://lotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör inget. (: Jo gärna! Men kommer inte bli av.. :(

2008-09-30 @ 21:40:52
Postat av: Lotta

Jodå, annars tar vi det efter Julen. Så Linus får hemmatrevligt;P Skrev fel bloggis....ska sova nu..nattin

2008-10-01 @ 00:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0