Fredag igen.

Äntligen fredag igen. Orkat ta mig upp varje dag till praktiken. Vart väldigt jobbigt vissa dagar men gjort det ändå. Å inte kommit försent nån dag. Riktigt bra. (:

Annars nu har vi fest här hemma just nu. Lite folk som kommit och gått, trevligt har vi haft det.
Trodde jag skulle vara jätte trött där vid 23- tiden men är faktiskt rätt pigg men lite snurrigt sådär som det brukar vara.
Men länge sen jag drack så det är jag värd. ;p

Nu ska jag väl ta och vara lite social med dom andra.

Ha en trevlig helg eller fredag du med.
Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Andreas

De var lite vingel på dig där på slutet :P

2008-09-28 @ 19:33:47
Postat av: Sussie

Nejdå. Det var ju nån som knuffade mig. d;

2008-09-29 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0