Det som vart..

Redan söndag idag. Hojja vad dagarna har gått snabbt.

Började som sagt på willys i onsdags. Fick vara i charken och där är det kallt. Så efter jag varit i kylan i tre dagar så har jag blivit väldigt förkyld och haft feber. Verkligen skoj.

Annars är det väl okej där, men hade kunnat vara roligare. Bara vart där tre dagar hittills så jag hoppas då det blir roligare. Menmen... Fortsätter dagarna gå så här snabbt så är ju praktiken snart slut och förhoppningsvist får jag jobb där. Då skulle de typ inte kännas lika jobbigt för då får jag ju lön. (:
-
For till Ikea igår med Linus, Lotta & Andreas. Kom dit vid 12 tiden och hittade lite små saker som fick plats i bilen. De stora grejerna får vi beställa senare.
Efter ikea blev det Candy world och lite andra affärer som fanns där bredvid. Avslutade med lite mat på frasses innan vi begav oss hem till Luleå.
-
Och idag ska jag bara vara hemma och ta det riktigt lungt, ska inte ens gå utanför dörren har jag bestämt.
Ska nu kura ner mig i soffan under massa filtar och hoppas på att denna förkylning försvinner.

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja man kan ju inte bara ha en skjorta när man håller på i charken det är ju galet. Snacka om att be om och bli sjuk.

2008-09-08 @ 08:31:51
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0