Väntar på bussen.

Gissa vad jag gör nu..jo sitter och väntar på bussen som vanligt. Vart iaf i kolonial hela dagen och gud vad varmt det har varit men dagen har rullat på. Egentligen skulle det vara min sista dag idag men icke, resten av året blir jag kvar på willys och förhoppningsvist efter det oxå. Annars i helgen var vi på bio och kollade på den svenska vampyr filmen - Låt den rätte komma in. Den var ju inte precis en höjdare men då jag inte alls gillar svenska filmer var den helt okej. Annars inget speciellt, bara vart hemma och tagit det lugnt. Till helgen blir det maskerad fest. Frågan är bara vad jag kan klä ut mig till. Nån som har nått förslag? (: men nu kommer bussen och ska hem och snart färga håret på lotta. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är utmanad. :)

2008-10-30 @ 14:33:50
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0