Söndag.

Söndag idag och det har inte hänt mycket. Har inte ens varit utanför dörren. Men skönt att inte behöva måste nånting.

Annars i fredags slutade jag en timma tidigare, träffade Lotta inne i stan och vi gick och klippte oss. Men ingen av oss blev nöjda. Jag hamnade hos en som just börjat där men man tänker ju att får man jobb på en frisörsalong ska man väl fan kunna klippa.
Jag började fundera hur detta skulle bli när hon började torka och platta håret innan hon började klippa. Vem fan gör så?!
Men jag blev inte alls nöjd. Verkligen inte. Får gå med uppsatt hår tills håret har växt lite och det kanske ser lite bättre ut.
Hade en stor lust att gå tillbaka dit efter jag kommit hem och skälla ut henne men egentligen spelar det ingen roll för det hade ändå inte kunnat fixas till.

Sen efter det tröstade vi oss med en mjukglass. haha.
For iaf sen till Anette och träffade mamma och käkade lasagne.
-
Igår hände inte mycket utom att jag for till Anette igen men då för att träffa lilla Meja. Hade inte träffat henne ännu och hon är redan 8 månader. Men hon är så söt så och väldans snäll.
-
Jobbet imån igen, slita arslet av sig och komma hem med en värkande kropp. Verkligen inte värt det för de ynkla pengar jag får. Men bara två veckor kvar. Sen hoppas jag på ett riktigt jobb där. Det hade suttit bra men med kanske en veckas vila innan. ;p

-
Min katt fyller även 5år idag. Grattis lillskiten. (:

Kommentarer
Postat av: S

haha jag kommer ihåg när han var liten och attackerade mina fötter när jag sov! inte kul.. men grattis lucifer :D

2008-10-13 @ 12:22:19
Postat av: Lina

Har också varit med om att dom plattat håret och så klippt, då hade hon även i hårspray!! Vart var ni och klippte er?

2008-10-13 @ 13:06:39
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0