På rast.

Mobilbloggning igen. Sitter på rast, så kallade frukosten. Men käkar frukost hemma så ids inte göra det här oxå för då hinner jag inte bli hungrig till lunchen som är om typ 3 timmar. (: Annars bara hunnit packa upp en pall och ska väl snart fortsätta med det. Inte så himla roligt egentligen men tiden går då snabbt när det finns saker att göra hela tiden. Fick även ett par skor idag med stålhetta (?) där framme. Men fattar ändå inte.. Har vart utan skor i ungefär 5 veckor så varför måste jag nu ha de 3 sista veckorna. Visst det är väl inge problem men det finns inge storlekar mindre än 37.or och dessa är väldigt stora i storleken så nu går jag omkring med clownfötter. Skita skoj verkligen och dom är inte det minsta bekväma. Annars i helgen har jag bara vart hemma och tagit det lugnt. Kändes att det behövdes med tanke på att min rygg är helt kaputt. Men har faktiskt blivit bättre men inte bra. Nu ska jag fortsätta med detta bajs. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0