Fredag. Å fått jobb!

Äntligen fredag. Visst veckan har gått väldans fort..som vanligt men det är ändå skönt med helg för då får jag sova länge imån. ;p

Idag fick jag veta att jag får jobb på Willys. Börjar den 1 december. :D
Så nu är praktiken förlängd en månad så jag lär mig kassan och sakerna kring det riktigt bra så det går prima för mig när jag väl jobbar där på riktigt. Kommer sitta i kassan men även vara ute i charken och sånt för det tyckte chefen Urban att jag var så bra på. haha. Men alltid roligt att höra att man jobbar bra. :)

-
Annars inget planerat idag, Linus är just nu ute och roar sig och själv sitter jag här och fördriver tiden.
Tänkte snart kolla på lite tv sen kanske baka lite kladdmuffins. Får helt enkelt se vars dagen slutar..

Kommentarer
Postat av: Lina

Tummen upp för jobb. :)

Gud vad kul för dig.

2008-10-26 @ 19:49:32
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0