Väntar..

Det är så himla tråkigt att vänta på bussen. Så jag roar mig att skriva lite här så kanske tiden går lite snabbare. Annars idag har jag jobbat som vanligt, var i kolonial. Verkar som om det bara kommer bli kolonial och kassan för mig framöver. Det duger väl. ;p lite små trist bara. Tiden har gått väldigt segt idag. Kanske för att det inte kom några varor men det fanns ju ändå nått att göra så jag fattar inte varför. ;p ska nu hem iaf och Jadu har ingen aning vad jag ska göra resten av dagen men det blir väl att sitta framför datorn och tv:n som vanligt.. Orkar som inte göra nått annat. Visst om nu nått roligt skulle dyka upp så varför inte..men det händer ju sällan på vardagarna. Det sitter just nu en tant bredvid mig som är väldigt irriterande. Hon hoppar närmare och närmare hela tiden. Snart sitter jag på backen. Haha. Men snart kommer bussen så tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0