Torsdag.

Har just bytt sängkläder, men det var ju egentligen helt onödigt då han kommer hem först imån. Så kissen får sova ensam i natt eller rättare sagt jag får sova ensam. :/ Men det ska jag väl klara, är ju bara en natt. ;p

Är nu iaf klar fixad och bussen går först om en timma. Trodde tiden skulle gå jätte snabbt men den har då gått segt. Har ju hunnit få massa gjort. Så jag klagar inte.

-
Ska då sitta i kassan tills 21 ikväll då det stänger. Men om det inte är mycket folk och flera kassor inte behöver öppnas vad fan gör man då. Har faktiskt ingen aning då tidningar och sånt är fixat på morgonen. Men det är väl därför jag ska jobba eftermiddag så jag vet hur det funkar då oxå. Men ofta det är lite folk.
Kan ju hoppas att det är jätte mycket folk och tiden bara springer iväg och snart är jag hemma igen. Och snälla inte massa tjorv idag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0