Tisdag.

Kom hem för ett tag sen och jag har suttit i kassan heela dagen. Eller ja nån rast hade jag ju lite här och där men annars. Gick väldans bra förutom några missar men det löste sig. :)
Nu har jag iaf inte så ont i kroppen som annars förutom ryggen och mest huvudvärk. Måste fixa en vatten flaska för jag behöver vatten när jag sitter där. Man pratar så mycket och blir alldeles torr i käften och blir uttorkad så det måste fixas.

Har även fått ett kassa schema för denna vecka och nästa. Så nu börjar jag inte åtta varje dag som jag nu gjort i över två månader så det ska bli skönt med lite sovmorron då jag t.e.x börjar 14.00 på torsdag. (:

Annars idag händer det inte mycket mera.  Hade nu tänkt ta och laga mat, det blir köttfärsås och mackisar. Min specialare. d; Så en god lunch blir det imån.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0