söndag.

Redan söndag igen. Bara vart hemma i helgen och kikat filmer.

Imån börjar jag jobba, alltså jobba på riktigt. Nu är jag inte nån praktikant längre. Och det första jag ska göra är att öppna affären själv. Fattar egentligen inte vad dom tänkte på. Men va fan så svårt är det inte. Det kommer gå galant. ;p

Ärch får helt enkelt se hur det går. Bara jag öppnar själva dörrarna så kunderna kommer in, skulle jag inte komma ihåg det andra så kan ju dom som börjar nån timma efter mig göra det. No problems.

-
Data skärmen pajjade i helgen så nu är datorn inkopplad till tv:n så nu har man då en himlans stor databild. (:
Detta funkar oxå men inte i lägden skulle jag tro. Kanske om man skulle bo själv men annars kan man ju inte sitta här och ockupera både tv: och datan.

-
Klockan börjar bli mycket och det är snart dags för sängen. Ska upp riktigt tidigt imån då jag börjar redan 7:45 men ska dit lite tidigare så jag  inte behöver stressa så mycket.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0