Måndag.

Måndag idag och en ny vecka rullar på. Kom nyss hem från jobbet och det känns så tomt utan älsken.
Hur ska jag klara mig utan honom i några dagar. Hoff. Tacka fan att jag har katten iaf. ;p

Annars inget alls planerat idag, försöka underhålla mig själv så dagen och dagarna går fort. Dom har gått så himlans fort den senaste tiden men bara nu så kommer dom säkert gå så himlans segt.

Börjar kvart i åtta imån, visst inte alls mycket tidigare än annars men det blir mycket tidigare att gå upp då bussen går så dåligt. Börjar 15 minuter tidigare men måste ta en buss som går typ 40 minuter tidigare. Så dåligt. Skit!

Men ska iaf sitta i kassan hela dagen imån med Jens. Bara suttit där 4 timmar i sträck förut och på morgonen så nu får jag se hur det är att sitta där på eftermiddagen oxå. Kan alltid vara bra. Men extra skönt för kroppen. Just nu har jag så jäkla ont att det inte är klokt. Ryggen som värker..som vanligt och jävla led verk i benen. Så jobbigt och så ont!

Ska nu ta och knapra massa piller och krypa ner i soffan under filtar.

Tjohej.


                                
Vi två. <3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0