Måndag.

Färgningen igår blev helt okej. Var en fläck i huvudet men det fixade sig. (:
Så nu känner man sig lite nyare igen.

Idag vaknade jag först av kissen som skrek på andra sidan sovrumsdörren, gick upp och gav han mat och sen somnade jag om igen till 10 tiden.
Har inte gjort speciellt mycket idag faktiskt. Hade tänkt diska men har varit alldeles för seg så det hinner jag inte nu när bussen går om 1h 30 minuter typ. Och ska hinna fixa mig och käka innan.

Fick iaf igång min hårddisk idag som jag trodde var trasig men tror det bara är usb sladden som tjorvar eller nått.
Så har nu beställt massa bilder, tänkte ifall hårddisken lägger av igen så har jag bilderna iaf.

Ska nu ta och fixa till mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0