Fredag.

Äntligen fredag igen. Slutade först klockan 17.00 idag så det var segt. Men det var inte min dag idag, slog mig överallt. Har nu en bula på armen och även ett blåmärke under ögat då jag tappade en ketchup flaska rakt på mig. Inte så lyckat.. Menmen...

Nu har jag iaf äntligen fått mitt schema för resten av året. Kommer vara ledig rätt mycket då jag nu är van att jobba varenda dag, åtta timmar per dag. Men det ska bli skönt att få vara ledig lite då å då. Ska även försöka jobba lite extra så det blir lite mera pengar.
-
I onsdags den 19:e var det våran 3års dag. Tiden går så himlans fort. Redan tre år, känns inte så länge men ändå känns det som om vi vart tillsammans i evigheter.

Älskar dig så mycket! <3



Ska nu ta och hoppa in i duschen sen blir det marängsviss framför en film.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0