Idag tisdag. Lite från fredagen.

Tisdag idag igen och längtar verkligen inte till torsdag. ;p Men den dagen kommer ju oxå.
Har iaf vart och tränat idag och känner mig nu väldigt frusen. Gör alltid det efter jag vart och tränat. Varför. ?
Sen kikat på en film jag spelade in för nån dag sen. Den var lite skum men ändå okej.
Annars händer väl inte så mycket idag..
-

I fredags körde vi Gucci till veterinären för att kolla hans ögon. Dom fick lite droppar och sånt, men fattar inte varför ett besök går på runt 500kr. Svina dyrt ju.

For sen hem till oss och gjorde i ordning tacos som vi skulle äta. d;
Det var riktigt gott och alltid roligt med sällskap.
   

Sen var det bara och börja göra sig i ordning för kvällen.
Det tar ju sin tid, speciellt när man är flera och inte kan ha spegeln för sig själv. ;p
Mitt i fixandet kom Malin och hennes två kompisar. Och en var frisör så då slapp jag fixa Lottas hår. Skita bra.
           
Fixning på G.                  Och fina jag. (;          Min älskling.

Det blev lite ölspel under kvällen och en massa prat och skratt.
Var faktiskt riktigt roligt.

For senare till Cleo där det var mindre skoj.
Skit dåligt musik som inte gick att dansa till så vi blev där nån timma eller nått sen for vi hem.
Det var fredagen det. :p

Mer bilder finns att kika på:  http://sadsnowwhite.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Ninja

Ja usch, jag blir ledsen varje gång jag går förbi där den låg. Jag tror den hade blibit påkörd för huvudet var helt trasigt. :(

2008-05-10 @ 12:31:03
URL: http://www.metrobloggen.se/ninjapraktika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0