Hemma!

Äntligen hemma.
Kom hem igår på dan. Och sen dess har jag bara varit hemma. Kände mig helt seg igår och idag sov jag till halv 12. Kändes väldigt skönt att få sova ut..


Göteborgresan.

Flög med Emelie till Stockholm klockan 17.00 i torsdags, resan gick bra. Var bara lite skumt att flyga då jag inte har gjort det på väldans länge. (redan skrivit detta i know. ;p ) Kom fram nån timma senare och hämtade väskorna och checkade in dom igen. Flyget till Göteborg skulle inte gå föränn om ett tag så vi käkade lite på Max, och det var inte det godaste jag har ätit precis. Men det gick ner.

Hoppade sen på flyget igen. Tog inte lång tid tills vi landade igen.
Bara och vänta på bussen och åka in till stan där man var tvungen att ta spårvagnen till Anneli.
Kom fram vid 21-22 tiden. Maria och Ulli var redan där. Dom hade kommit vid 12 tiden.
Blev inte att man gjorde så mycket, pratade och kikade tv och sånt..

Fredag vaknade jag rätt tidigt då jag inte alls kunde sova, jag sov på soffan och den var för kort och inte alls bekväm men vad ska man göra. Fanns inte så många sovplatser då vi var 6 personer i en trea. ;p

Men iaf åkte in till stan och gick på nått museum som jag inte alls kommer ihåg vad det hette, men det var iaf en massa uppstoppade djur dära. Så inte det roligaste. d;

  

Sen kikade vi i en massa affärer och köpte lite grejer. Tiden gick väldigt snabbt så vi gick och åt på en resturang innan vi for tillbax till Anneli & Cissi och då var väl klockan mellan 19-20. Så bara att hoppa in i duschen och börja fixa sig.  Och ni kan ju tänka sig hur lång tid det tog när 6 stycken skulle duscha och sminka sig samtidigt. (: Men blev ändå klara och började dricka väldans sent. For in till krogen där det var väldigt tråkigt. Skit musik och var inte alls på g. Så gick runt där och bara längtade tills vi skulle fara hem. Men hamnade tillsist på toan med Sofie i telefonen. ;p Så en rolig sak under den kvällen iaf. haha.
Kom hem vid hav fem och bara och sova.

   
-
Försöka komma upp tidigt på lördagen men det gick väl sisådär. Fixa sig och sen dra på stan igen. Men bara jag och Emelie. Dom andra orkade inte. For till Universeum och kollade på några djur, mest fiskar och sånt. Hade velat att det skulle vara apor och andra roliga djur men icke. Men lästa nått att det finns där men inte just när vi var där. Så väldigt typiskt.

    

Vidare till stan och handlade lite. Träffade även Onella som vi tog en fika med.
Sen bara hem och fixa igen.
Blev klara lite tidigare denna kväll då dom andra redan var hemma och var halkvklara när vi kom dit.  Och jag är ju den snabba så jag blev ändå klar före dom. (:

Senare kom det lite folk och det var riktigt trevligt, förutom vissa grejer. Men det tänker jag inte skriva här..
For till samma krog som i fredags men lördagarna i Göteborg ska tydligen vara roligare då alla dansgolv är öppna.
Och det var rätt. Hade mycket roligare i lördags. Dansade en massa och hade skoj.
For sen hem innan det stängde för att inte missa spårvagnen.
-
Söndagen tog jag det bara lugnt. Försökte sova länge, då vi skulle åka hem och sitta på tågen i hundra timmar. ;p
Men det gick inte bra så var väldans trött.

Tåget gick vid fem tiden så drog från Anneli vid hav fyra för att hinna handla lite mat och sånt grejs.
Vi kom en liten stund innan det skulle åka. Jag hade en väldans dålig sittplats. Sitta i mitten i 20 timmar är inte det bästa. Men det kom en snäll gubbe som bytte plats med mig så jag fick sitta ytterst och senare vid natten så fick jag båda platserna då han skulle sova nån annanstans. Så det var jätte bra. Tågresan gick segt men ändå rätt snabbt. Lyckades sova i tre timmar iaf. Så ni kan tänka hur trött jag var när jag kom hem.
-
Resan var helt okej, skoj och träffa alla igen och komma bort från Luleå ett tag. Var jobbigt att behöva stressa sig igenom alla dagar. Borde stannat där längre för att hinna med mera och bara ta det lugnt. Men hade inte kunnat stanna för jag saknade Linus och kissen för mycket. (:
-
Tycker inte att jag köpte så himla mycket men det måste jag ha gjort för kontot är typ tomt och månaden har knappt börjat. Så denna månad kommer bli väldigt rolig. Verkligen. Gaah!
-

Mer bilder finns snart på www.sadsnowwhite.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0