Grattis till mig!

Redan söndag igen och jag fyller år idag. Grattis till mig! ;p
Så det har blivit lite fikande och sånt.

I torsdags kom Sofie & Elly hit. Blev inte så mycket gjort den dagen förutom att vi drog till tivolit här bredvid och åkte nån karusell, riktigt skoj. I fredags hade vi fest hära och det var väl helt okej. Vissa grejer hade inte alls behövt hända, men alltid händer nått skit. Fattar inte.
Men iaf ingen krog var öppet så vi gick runt lite i parken där det var nån scen och lite musik och till sist hamnade jag & Sofie i en gunga i parken. (:

 
-
Igår var jag helt seg och orkade egentligen inte göra ett skit, men ändå var jag överallt.
Gjorde oxå en tårta som faktiskt blev god. Men formen blev inte som jag ville, vaniljkrämen var så rinnig så det gick inte. Men men, bätte lycka nästa gång. ;p


-
Idag var jag & Sofie en sväng till tivolit igen, köpte lite lotter och vann några nallar, men sen tog pengarna slut så då givk vi hem och hämtade lite mera, fan vad bra att jag bor så nära. Men iaf då blev det en massa nallar till, vi fastnade där man fångar upp en nalle med en krok. Sofie fick upp fyra stycken eller ja tre, en tappade hon men "växlaren" slängde ner den i hålet ändå. Ritigt snällt. (:
Åkte även en karusell idag och det pirrade skit mycket i magen. Så roligt.
-
Men nu är jag då helt ensam, Linus åkte till Österrike tidigt i morse för att kolla fotboll. Han som inte ens gillar fotboll. Förstår inte.
Så nu blir det första natten helt ensam här hemma. Tacka fan för att jag har kissen iaf. Annars hade jag blivit helt skitzo.
Men roligt tror jag knappast att jag kommer att ha. Men det åter att se..

Tänkte nu ta och kolla om det finns nått att se på tv:n annars blir det en serie här på datan.

Byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0