Tråkig dag igen.

Dagen hade inte mycket att erbjuda. Eller jag orkar helt enkelt inte göra nått. Ingen lust alls.
Fattar inte vars tiden har runnit iväg. Ingenting har ju hänt idag. Inget roligt iaf. Men vad kan jag förvänta mig när jag bara sitter inne. Men jätte skoj att göra nått ute själv.

Men från och med imån ska det bli bättre! Ska fan ta en lång promenad, kan utforska stället jag bor på. ;p
Måste även till coop och handla lite mat jag kan laga, inte lagat mat sen Linus åkt. Kan inte leva på mackor i flera dagar. Det går bara inte.

Kan laga mat, god mat oxå för den delen. Men sen vi flyttade ihop har han tagit över matlagandet så jag har inte lagat mat på läänge men nu kan jag väl ändå passa på att laga min mat. Den maten jag gjorde när jag bodde själv. Ska köpa det imån. Ska bli gott. (:
-
Kollade tidigare filmen The mist. - Kolla den.

Ska nu slå på en annan film.

See you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0