Till Kiruna i dag.

Var uppe redan klockan 6 i morse. Skulle upp och tvätta men jag minns alltid fel tid eller fel dag, och så gjorde jag det idag igen. Hade tiden igår. Gaah. Men det löste sig. Började iaf tvätta klockan 7 då ingen tagit tiden.
Och så kom nästa problem då ena tvättmaskinen var trasig, så det tog dubbelt så lång tid än det annars hade gjort.
Så irriterande. Men då hade jag ändå nått att göra..för att inte somna.

Är nu väldans trött då jag inte sov vidare bra inatt, vaknade var och varannan timma. Men jag klarar mig bara att jag kommer däcka rätt snabbt i natt. ;p

Ska snart ta och fixa mig lite och åka till arbetsförmedlingen och lämna in ett papper. Så jobbigt att åka in till stan för endast det. Men är så illa tvungen.
-
Sen senare ikväll åker jag till Kiruna med mamma som kom till Luleå igår. Så det blir visst Kirunafestivalen för min del ändå. Och kissen ska jag försöka få att han oxå sover hemma och inte i stugan då Lottas katter är där och dom ska vara ensamma nån natt, ja dom kommer ju bråka en massa och då vill jag inte lämna dom ensamma. Så vi får se. 

Fixa & trixa nu..

Tjoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0