Ondag. Linus 23år!

Idag har jag vart på arbetsförmedlingen igen, komma dit typ 20 minuter för tidigt för att inte bussen går som alla andra bussar, sen stå där utanför och prata med Sofie innan jag ska gå in. (:

Sen blev det en snabb sväng på stan för att försöka hitta nått till fredag, men det fanns ju inte ett skit. Så får leta i garderoben efter nått man kan ha.
Hojja, alltid inte veta vad man ska ha på sig när man ska festa lite. Jobbigt värre!

-
Hem och diska undan disken och damsuga lite..
Linus fyller 23 år idag så hans familj och släkt kom hit och fikade lite tårta och massa kakor och bullar. Dom blev godkända. ;p


Grattis älskling! ♥



Här är då tårtan som jag & Linus gjorde igår.

 
 
Och godiskaktusen jag gjorde till honom. Tyckte den blev så söt. (:

-
SKa nu ta och borsta tänderna och hoppa i säng.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0