I Kiruna.

God morgon typ.
 Kom till kiruna igår väldigt sent. Bara och gå och sova direkt, men konstigt nog kunde jag inte somna. Som jag egentligen borde kunna då jag inte sov en endaste blund i bilen, ofta man kan gör det med fyra kvattrande personer. ,p Men resan gick helt okej.
-
Idag ska jag kolla på lite dansuppvisning med Sofie i stan om lite mer än en timma. Och vilket pissväder det är. Jag hoppas verkligen inte det är dåligt väder imån. Känns då så onödigt att gå på festivalen och bli helt blöt för en massa hundringar. visst det gör väl det ändå. Det är som att man betalar för att gå runt på stan. Inga speciellt bra artister är det heller. Men vi får helt enkelt se hur allt blir.

Måste nu ta och fixa mig lite så vi kan komma iväg.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0