Film, film, film.

Vaknade väldigt sent idag, fan vad skönt det var att sova. Inte sovit så himlans bra de senaste dagarna.
Hade kunnat sova mycket längre om inte kissen väckte mig. Går verkligen inte att sova när han vill att jag ska vakna. Han kan sina knep. ;p

Annars gick det farktiskt bra att sova ensam. No problems. (:
Men saknar han som bara den redan. Skulle aldrig klara mig utan älsklingen.
-
Malin var iaf här nyss och fikade lite tårta och kakor. Resten av dagen vette tusan vad jag ska göra. Känner att jag inte orkar göra speciellt mycket. Bara vara hemma och kolla på massa filmer eller nått.
Måste iaf göra uppgiften till imån. Skit frågor som man måste svara på. Hatar sånt. Bara svamla ihop nått så det låter bra typ.

Vill åka till Kiruna men kattburen tog Lotta igår så får inte med mig kissen så det kan jag utesluta.
Får helt enkelt göra det bästa av situationen.

Nu blir det nån film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0