Onsadg.

Redan onsdag igen. Dagarna bara rullar på för snabbt.
Känns som om man inte hinner göra mycket, egentligen har jag all tid i världen men inte alla andra och inge roligt att hitta på nått själv. Men men..det är som det alltid är då. gaah!
-
Kanske blir att jag åker till Göteborg nästa vecka iaf. Det hade vart skoj, få träffa Maria och Anneli. Var skita länge sen. Men bara man hinner få pengar innan dess eller att jag kan låna pengar av nån så att jag kmmer iväg iaf. För så billigt är det inte att åka dit då man inte får så mycket pengar. Hojja irriterande!
För vill göra nått nu, och få komma bort från Luleå några dagar hade vart skönt. Men får se nästa vecka hur det blir. Men jag hoppas.

-
Ska nu ta och käka frukost sen klä på mig och fara in till stan och lämna in lite papper.
-
Btw glöm inte att lägga bud på de snygga skrona som är ute på tradera. Dom går ut idag.
http://www.tradera.com/Oanvanda_stovlar_med_kilklack_storlek_36_-auktion-58253646

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0