Gratis färglinser.

Måndag igen som vanligt. Jag hinner verkligen inte med dagarna. Trodde det var söndag i morse.
Men det blir väl så här konstigt när man jobbar både vardagar och helger.
Men är iaf ledig imån och på onsdag och även helgen. Gudars vad skönt.
Om jag nu inte jobbar extra. ;p

Men imån ska jag då bara ta det så lungt det bara går. Har bestämt att jag inte ens ska gå utanför dörren om det verkligen inte behövs. (:

-
På www.fargadelinser.com får alla bloggare som bloggat längre än 2 månader ett par valfria färglinser utan styrka. 
Så tänkte jag skulle testa och se om det funkar. Testa du oxå. :)




 


-
Ska nu ta och kika lite tv sen blir det sängen. Blir troligen att sova tidigt idag fast jag är ledig imån men jag är så trött och känner mig helt hängig. Jag har säkert blivit smittad av det som går mellan arbetarna på willys. Säkert. Får verkligen inte bli sjuk nu. Måste jobba och tjäna pengar. haha.

Menmen... Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0