Onsdag.

Onsdag idag och jag är ledig. Gudars vad skönt.
Men ändå ringde dom från willys sisådär 8 i morse och ville att jag skulle jobba men nej, jag ska vara ledig idag då jag jobbar hela helgen.
Känns ändå inte bra att tacka nej till extra jobb men har redan jobbat extra några gånger de senaste dagarna och jag tycker ändå man kan få nån ledig dag i veckan. (:

Det går verkligen inte att planera i förväg. Ska ju baka idag och pyssla lite och då jag jobbar helgen har jag ju inte tid med det om jag inte gör det idag. Är ledig imån oxå men då ska jag tvätta men vill dom att jag ska jobba efter det så fine. Alltid bra med pengar.

Igår var en sån där jobbig dag, ett 9 timmars pass och allt gick åt helvette. Hatar när det går fel men bara att ta det med en nypa salt. "En ny dag imån" ;p

Ska snart ta bussen till stan och gå där en snabb sväng. Bara inhandla lite grejer och dragkedjor som jag ska sy fast i kuddfodralen. Men hur dom kommer se ut när dom är klara det vette tusan. Det där var de jobbigaste tyget jag har sytt i, det blev verkligen inte som jag ville. Men får hoppas på det bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0