Tisdag.

Vaknade rätt tidigt och tog det lugnt innan jag fixade till mig lite och for in till stan och mötte Lotta.
Gick runt på stan en stund sen tog vi en pause inne på strand och tog oss en milkshake. Väldigt goda.

 

Sen vidare till resten av affärerna till ett försök att hitta nått roligt. Men var redan väldigt less pga av värmen, trodde det inte alls skulle vara så varmt så hade alldeles för mycket kläder på mig. Jobbigt värre. Men bara att hålla ut. ;p

Hittade mig iaf en fruktskål/korg som vi verkligen behöver, lådor, parfym och ett till par skor. :)


-
Tatueraren ringde och sa att vi kunde komma in lite tidigare då han inte hade nått att göra, passade väldigt bra då vi inte hade nått att göra. Så bara att traska oss dit med alla påsar.

Tatuering nummer 1.          Tatuering nummer 2.
   


Sen mötte vi upp Linus och for hem efter en rätt så lång dag på stan.
Sen dess har jag inte gjort nå speciellt, rensat lite bland massa pappaer å skit.

Och nu börjar so you think you can dance så det ska jag kika på.


Tjo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älska tatueringar :)

besök gärna min blogg

2008-08-17 @ 12:00:24
URL: http://sistersoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0