Torsdag.


Var som sagt till arbetsförmedlingen igår. Berättade om willys och hon skulle ringa till chefen och mordhota honom om jag inte får platsen. haha. Lite roligt faktiskt.

Efter det gick jag en snabb sväng på stan och köpte lite grejs innan bussen gick hem.

-
Idag hade jag tvättstuga som vanligt. Inte alls mycket tvätt så det gick snabbt. Tvättade iaf alla överdrag till soffkuddarna. Så nu är dom inte lika håriga av kissen iaf. Men snart...

Annars har jag suttit och kollat ghost whisperer typ hela dagen. Inne på tredje säsongen nu. Måste ju passa på innan jag börjar slita på nån affär och är skit trött om kvällarna och inte ids göra nått. ;p

Hitta på nått annat nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0