Ny tatuerad.

Måndag idag och en ny vecka börjar. Som vanligt... ;p
Kom hem för ett tag sen, vart och gjort min tattuering. Äntligen säger jag bara!
Och så fixade han även till mitt hjärta som jag har på handleden. Ser bättre ut nu men hade blivit mycket bättre om det var Thomas som gjorde den från början. Men men inget man kan göra nått åt.

   <--- Min nya tattuering. Ny och inplastad. ;p
-
Pratade nyss med mamma, hon har hittat nån som kan ta hand om min lilla kissen. Hon får honom inte, han kommer alltid vara min men hon får ta hand om honom. Gaah! Vill verkligen, verkligen inte ge bort honom!!! Fattar inte varför jag alltid måste offra nått. Han är min lilla älsling, jag känner han bäst, jag vet hur han är, vad han vill. osv... Hur ska det gå för han när inte jag är där. Han behöver mig! Vet att det låter löjligt eller nått. Men det är bara mig han har haft i snart fem år. Jag klarar mig säkert. Jag är bara så orolig hur han ska må. Kan ju alltid hoppas på att han får det bättre. Vill bara det bästa för honom. Hojja inge roligt alls. Att inte nån kan förstå mig heller.

-
Här ser det förjävligt ut oxå och inte ids jag städa. För ont i armarna nu när jag har tattuerat mig. Får skylla på det. ;p
Får väl helt enkelt se ut så här i några dagar. Whatever!

-

Kommentarer
Postat av: kitty

Va fin tatto=) åååh va hemskt är det för linus allergi? Men alltså du kan ju prova men det är inte alls säkert det kommer gå han kanske blir så sogsen liksom ! mina cats kan ju bara jag eller mamma ha annars gråter dom . man märker sånt .

2008-04-14 @ 20:01:56
URL: http://evilkitty.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag förstår, jag kan ju ta honom...Men han kanske blir lite uppspöad dem första dygnen :0

2008-04-14 @ 22:00:18
Postat av: Sussie

Svar till Lotta: Jo jag vet. Han är en ensam katt och gillar inte att vara med andra katter, men kanske efter ett tag funkar det prima. Kanske kan testa om du nu vill ta hand om honom. ? Hade vart skita bra, då hade jag kunnat hälsa på honom ofta och se att han har det bra.(: Lite svårt om han måste åka till Kiruna. :/

2008-04-14 @ 22:38:20
Postat av: Anonym

Vad fin tatueringen blev. :) skitbra.

2008-04-15 @ 16:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0