Uttråkad!


Sitter här å är jävligt uttråkad! Sofie åkte tidigare idag
till sin mamma å nästa vecka till London.
Kommer sakna henne som syk!
Jag känner redan att hon inte är i Kiruna nå mera,
annars hade jag inte vart så uttråkad.. Hojja.

Önskar att denna vecka går jätte snabbt så jag kommer
snabbare till Luleå, men ändå så vill jag att dom närmsta
dagarna ska gå väldans segt. Vill vara kvar här i Kiruna,
då man har folk runtom sig. Vill inte vara ensam har jag kommit
fram till. Men annars vill jag till Luleå för att träffa älsk. Han är
typ den enda orsaken att jag åker tillbax. Har fan inget att göra
dära. Så tråkigt, men ändå hemma. Fan jag blir tokig.
Vet inte vad jag vill..

Men nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på tv:n, försöka
somna rätt tidigt ikväll för att komma upp tidigt imån så jag
kan följa med pappa till stugan. Vi ska måla. ;p


-OverAndBajs!-



image116

Jag ser "sjuk" ut men Sofie är söt. (:

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Coolt! Fjärilar är bäst ;) Vart sitter din? 17 i öronen? Shit, hur får man plats med det undrar jag? ;)

2007-09-13 @ 22:11:38
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Micha

Svar: Åh, fint att ni har likadana! Min sitter ovanför troskanten precis. Så den syns bara då jag har underkläder eller typ bikini ;) Eller iofs, kan ju ha världens kortaste tröja också, och världens lägsta byxor, men det har jag inte så ofta ;)

2007-09-14 @ 15:56:24
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0