Fredag/Lördag

Kom just hem från Sofie och såg fönstret i "mitt" rum öppet, å tänkte
bara nu har kissen stuckit. Å Visst hade jag rätt. Den jävla katten!
Men var ändå lätt att få tag i, han var väl så hima frysen eller nått.
Undrar bara hur länge han vart ute.Gaah!

Men iaf vart med Sofie å lite med Bodil idag, vi har bakat en tårta till
Sofie som fyller år snart. Var skoj, å var faktiskt god. Trodde inte det
som vi gjorde den. men god var den. ;p
Se iväg och åkt lite bil med Sofie, sett en massa folk och en
massa pluttisar bli hämtade eller inknuffade i polisbilar. ;p

Var väldans trött men nu rätt pigg då efter lite jagande efter katten
här mitt i natten. Å upp tidigt imån ska man oxå, eller ja försöka iaf.
Får ju som se hur det går. Blir säkert att man sover till runt 15 tiden 
om inte mer. Hojja.

Instoppning av bilder under dagen blir imån. Om jag ids vill säga.
Då på min nya bilddagbok.. (:   ---> http://sadsnowwhite.bilddagboken.se


Ska nu hoppa i säng och sova så skönt. d;

Vill ha dig hära nu!! Puss älskling.



Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0