Vars ska man praktisera?

Studiebesöket i morse var väl okej, fick ju som inte veta mer än vad man egentligen redan visste, förutom att jag trodde att brandmänn hade lite mera lön än alla andra men det visade sig inte vara så. Så man kan ju nu tycka att dom får rätt lite pengar för att rädda liv och även riskera sitt eget liv.

Sen efter i slutat for jag till storheden för att besöla Djurmagazinet dårå, trodde stället var en liten butik bara men det var då väldans stort där inne. En massa artiklar för typ smådjur och även djur fanns det dära,. Det var vad jag hoppades på att det skulle finnas, så det ska bli skoj och hålla på med dom, länge sen man hade smådjur nu, som kaniner och råttor och sånt. (:

Men iaf så om två veckor börjar jag där, kl: 11.00-19.00 så tiderna var ju inte det bästa. Hela dagen försvinner ju typ. Men ser ändå fam emot att börja där.
Bara nu att fixa några andra platser, å har ingen aning vars jag ska söka.

N å g o n   s o m   h a r   n å g r a   f ö r s l a g?


Kommentarer
Postat av: L8

Jag skulle behöva städhjälp?

2007-10-30 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0