Kiruna - Luleå nyår?


Kollat klart filmen och sitter nu och skriver med Sofie på msn.
Hon kommer till sverige om typ en månad. Men tiden går så snabbt så man kan säga snart. ;p

Vet inte hur jag ska göra eller hur det kommer att bli. Fira nyår i Kiruna eller i Luleå.
Vill båda men ändå mest Kiruna skulle jag tro. Men visar det sig att jag nu skulle få nå jobb på dollar så kan jag troligen inte åka eller jo om jag nu bara jobbar till jul och inte efter nyår, då kan jag säkert.
Hoppas att jag fåt jobb och även kunna åka till Kiruna. Var faktiskt ett bra tag sen jag var dära nu å har inte träffat Sofie på evigheter.

Kan det inte bli som man vill för engångskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0