Torsdag.

Allt känns bara så jobbigt nu, å vet fan inte varför. Eller ja men egentligen inte. Bara så jobbigt. Å blir frågad vad som är fel å kan inte svara på det blir dom bara sura, men jag vet ju fan inte. Ibland mår jag bara dåligt, allt som är dåligt dyker bara upp just då. Men det går över. Ha tålamod.

Igår umgicks man lite med Syster å Andreas. Var å lämnade blod eller inte, dom hittade inget blod på mig eller på syster så får väl gå tillbax dit nästa vecka. Men bra ändå, får behålla sitt blod men får ändå lite grejer. Alltid bra. (:

Sen hem till mig å spelade lite uno, som jag då vann. Jag är bara så bra. ;p



Typ nyss gått upp, fixa å grejsa snart. Ska till Arbets med Maria. Nån sommarjobbets dag dära, så ska väl kika runt lite..
Och Sofie kommer även till Luleå idag. Fatta skoj!
Bara helgen blir lyckad nu då, men ingen speciell lust just nu, men det kommer förhoppningsvist.

Grejsa nu.

Bye

Kommentarer
Postat av: S

ja för fan nu är jag här! hur känns det? ;)klart vi ska ha kul! vi har alltid kul!! det vet du väl :P

2007-02-23 @ 13:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0