Trött.


Nu har man vaknat till liv igen efter några timmars sömn sen jag kom hem från stugan.
Åkte dit igår med lite folk, blev lite drickande, musik å spel. Var rätt skoj, trevligt om int annat.
Men saknar älsken som bara den. Vill ha han hära vid min sida nu!

Som sagt skoj igår men lite mycket fylla kanske men bara skoj.
Å Sofie att du aldrig kan hänga med på nått. Att du måste göra det gamla vanliga, kan int ens lämna staden för en jävla natt för att umgås med mig som du annars inte träffar typ aldrig. Menmen whatever lev du som vanligt. Irriterad. Men älskar dig ändå, du är min lilla sockertopp. (;   Can´t live without you.

Ska väl nu dra mig till tv å kika lite granna.

-OverAndGodbye.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0